09 juuli 2005

EKA

Laura on juba mitu korda Eesti Kunstiakadeemias käind =)
Kõigepealt viis mõned dokumendid neile uurimiseks. Teel sinna kuulas Eriti Kurva Muusika Ansamblit ja ennäe imet - dokumente vastu võtvast kahest inemisest 1 oli EKMA saksofonist Kalle Klein =P
Teine kord oli konsultatsioon. Näitasin oma 'portfooliot', mis oli lihtsalt üks album, kuhu enam-vähem loogiliselt oma häimaid fotosid paigutanud olin. Nad rääkisid, et ikka mingi sügavam seos peab olema fotode vahel, mis ühel leheküljel on. Muretsesin siis pärast omale tugevamat musta paberit ja lõikasin ja liimisin omale korraliku portfoolio.
Kolmas kord - vestlus. Üks mees vaatas mu pilta. Mõne foto kohta küsis, et mida ma sellega öelda tahtnud olen jms. Joonistusi - maale vaatas lühidalt ega öelnud midagi. Siis näitas ühte pilti ajalehest ja küsis, mida see foto mulle ütleb. Ja veel, et mis näitus on parasjagu Kunstihoones. Seda ma ei teadnud =/
Neljandat korda pidin sinna sellepärast minema, et olin selle lehe ära kaotanud, kus mu kood ja eksamiajad peal on. Sealtsamast stendi pealt sain siis teada, et olen 52st inimesest 25 hulgas, kes eksamitele lubati =) =)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tubli kiisu
pats pats pats

Anonüümne ütles ...

Inxu, ega sa liiga kõvasti ei patsuta? kiisule tuleb pai teha :)
ole täna ka tubli, Laura.

Anonüümne ütles ...

Nagu alati

Laura B. Kass ütles ...

=) =) =)