12 juuli 2005

2. sisseastumispäev

Taas kell 9 Kunstas. Seekord võis enda kaamerat kasutada. Esiteks saadeti mina ja 1 tüüp veel ühte pisikesse kontorisse ja öeldi, et pool filmi pildistage siin täis. Rähklesime seal pool tundi. Mina jälle suht närvis ja klaustrofoobiaeelses seisundis. Teise poole filmist pildistasime aga sisehoovis täis. See oli juba lahe. Sai kaamera statiivilt kätte võtta ja ma olin rohkem omas elemendis.

Vahepeal magasin natuke Luises ja käisin puugisüsti saamas ning kella 17ks lippasin taas EKAsse, kus eilsetest ja tänastest fotodest paremad ühele paberile kleepisin.

Ahjaa.. teel Luise olin nii pildistamislainel, et tegin umbes 8 fotot. Nüüd on juba neid umbes 18 :P


3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vaeseke

Mina vehin lõbusalt kuskil Austria avarustes pilta teha ja lAURAkesekene higistab koolis - tegevus siiski sama
:S

Anonüümne ütles ...

What? Inxu Austrias??

Laura B. Kass ütles ...

Inksu käis Austrjas neh =)

Rääkis, et lumepalle sai loopida ja muud toredat suvist tegevust harrastada ;)