19 juuli 2005

4. sisseastumispäev + Vennaskond

Hommikul kell 10:15 oli minu vestlus nr 2 aeg.

Kuna nad seal ringi sahkerdasid ja jäid hiljaks vestluste alustamisega, siis jõudsin ukse taga kenaste närvi minna. Kui aga lõpuks sisse kutsuti, jäi närv ukse taha ja sisse astus juhtub-mis-juhtub-suhtumine.

Ja siis nad küsitlesid. Et mis fotograafe jm kunstnikke ma tean ja kes mulle neist meeldib ja kes mitte ja Miks ometigi ma siia kooli sisse tahan saada ja kelleks ma üleüldse saada tahan??

Laura katsus kuidagiviisi siis neile vastata. Fotograafidest oskasin välja tuua kõigest Ingmar Muusikuse ja Fred Jüssi...

See selleks.

EKA eest põgenesin Põltsamaale, kus mu üks arsamaid ansambleid Vennaskond oma Linnusetuuril peatus. Pärast une ja ärkveloleku piiril ulpimist bussipingil jõudsin poole kuue ajal kohale. Liis ja Laura ja Kristiina - Maret saabusid järve äärest varsti ja nende pool pakkus nende vanaema mulle pannkooke meega =)

Pärast kella 20t vajusime linnusehoovi. Soojenduseks karjusid ja plõnnisid pille mõned kohalikud jorhid (nagu näiteks Purjus Part [haahaahaa]) ning Les Diamants, kes on suht hea ja tore bande =)

Vennaskond ise mängis lühidalt ja halvasti. Heli oli sutsu perses ja publikut kaa vähe. Niiet väga rõõmustavat elamust ei saanud. Mis ei tähenda seda, et hüpata ja karjuda ei saanud =)

Kommentaare ei ole: