30 mai 2005

Otsaju hallolluse kurrud süvenevad

Bioloogiabioloogiabioloooooogia...

Mul selline tunne om, et aju na suureks paisunud, et ei taha teine koljusse är' mahtuda. ...See võib muidugi tulla ka sellest, et tihtipeale topin kõrvad troppe täis, kui õpin ja siis mingi rõhk mõjub või midagi...

:D

Täna pildistasin ühte varest kaks korda. Ta küll põgenes mu eest, paaniline pilk silmis, aga ma olin järjekindel ega jäänd tast sammugi maha. Siis istusin, selg vasta kiva, rannaliival ja lugesin veeeel bioloogiaalast õppekirjandust. Järsku tuli isu kohvi järele üle ~poole aasta.

Lonkisingi koju ja panin vee tulele. Ja supi mikrolaineahju.

Huvitav, kas ma saan ülikooli oma selles elus...?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

huvitav, mul täpselt sama soov keset päist esmaspäeva (no see kohvivärk) ja leidsingi ennast veidi ajapärast kohvi seltsis...