14 märts 2005

Aia.

See ei ole meeldiv, kui sa vaatad neelatades oma suurt ilusat auravat teetassi, kus on sees imemaitsev ja energiat andev eliksiir, ning järgmine hetk on see tänu nõmedale aerodünaamilisele diivanipadjale sul s ü l e s ! Ei. See on halb ja valus. Hea, et klaviatuur või mõni muu elutähtis osa mu "aknast maailma" pihta ei saand.

Nüüdse seisuga on mu 20nda juubeli lilledest ainult Kaja - issi käest saadud valge hüatsint (mu lemmiklill!) See oli enne täielikult pungas ja nüüd lõhnab nigu metsaline :)

Juta saatis just teate, et A - Teater korraldab noortele suve täis Eestit mööda tuuritamist ja näitlemist. Ja veel Andres Noormetsaga, kes oli lavastajaks 2002 aasta Kooliteatrite Kirjanduslikus Projektis. Nii tahaks osaleda! Aga kogu suvi täis sisseastumist ja väljaastumist ja loodetavasti mitte sissekukkumist ega väljajäämist vaid sissesaamist ja väljapääsemist...

Mis mulle meelde tuletas, et ma ju kirjutan meie näiteringi ajalugu üles. Pole tükk aega tegelend sellega...

Kommentaare ei ole: