20 aprill 2008

Ma tahaksin...

1. võtta taas viiulitunde
2. lisaks ladina-ameerika tantsudele ka moderntantsu õppida
3. lisaks koorile hääleseades käia
4. et lisaks tööl kujundamisele isikliku kunstiga tegelemiseks aega oleks
5. teha ansamblit (nimega Lipsuga Värdjas, kus mina laulaks ja natuke viiulit kääksutaks, Erko loomingulisi löökpille pläristaks, Sven elektriviiuliga kiunutaks ja lisaks muud elektroonikat sekka lisaks ning siis oleks vaja otsida veel bassklarnetil, kontrabassil ja saksofonil mängijad.)
6. et oleks ka aega omale seelikuid ja muid vajalikke riideesemeid õmmelda (sest täpselt minu stiili rõivaid on poes harva)
7. käia hästi palju teatris ja kontsertidel jm performantsidel.
8. mõnda võitluskunsti vallata

Küsimus: Mitmeks ma peaksin poolduma, et ma kõike seda teha saaksin?

IRaAUXGUIk

Kommentaare ei ole: